Skip to main content

Interjú - Kutsera Fruzsinával

"A fejlődés útján, a digitalizáció egy újabb eszközének fejlesztésén."

Ő Fruzsina, aki a LIFT csapatát színesíti, fiatalos és innovatív jellemével, tudásával. Jelenleg a cég egyik nagyobb projektjének kulcs tagjaként van jelen a cég életében, mely egy applikáció fejlesztésével foglalkozik.

Ki vagy te? Mesélj kicsit magadról.

Mesteremen dolgozó diák vagyok, aki a projektjét konzultációs szolgáltatások lehetséges digitalizálásból írja. Dániában tanulok és élek majdnem 5 éve, és ez az utolsó szemeszterem az egyetemen. Mindig is érdekelt a felhasználó központú design és nemrég elkezdett érdekelni a digitalizálás és a digitális felhasználói környezet.

Mióta foglalkozol a LIFT Projekttel, mi ennek a háttere? (Hogyan lettél a LIFT csapat tagja?)

A projekttel a Mester tézis kapcsán kerültem kapcsolatba, és január óta intenzíven foglalkozok vele. A projekttel a szüleimen keresztül kerültem kapcsolatba, és az elmúlt projektjeimmel szerzett tapasztalatom miatt lettem elsősorban része a folyamatnak. Bár ezek a tapasztalatok fizikai termék tervezésre vonatkoztak, sok módszertani belátásom van, ami ennél a projektnél is hasznosnak bizonyult.

Mi a konkrét szakterületed? Mi a te feladatod? Mi a te szuperképességed?

Én többé kevésbé hagyományos termék tervezéssel foglalkozok, egy termék majdnem minden aspektusát átfogóan. A projekten belül felhasználói élmény megtervezésével, a platform elrendezésével és általános eszköz designnal foglalkozok. Ezen kívül bármilyen kreatív feladattal illetve gyakorlatias problémával foglalkozok ami a projekt közben előfordul.

Min dolgozol jelenleg? Tudnál róla kicsit mesélni.

Jelenleg a digitális megjelenítésen dolgozok: nagy vonalakban hogy rendeződik el a felhasználói felület, hogyan működhetnek a gombok és hova vezetnek, illetve a tervezett játék logikáját és tartalmát gondolom újra. A felület tervezés közben valamennyi tartalmat is kellett generálni, amit részben egyénileg részben csoportosan tettünk meg. A felület mellett a kérdőív felépítését kellett összerakni, ami a főoldalhoz kapcsolódva a felmérés része. A kérdőív logikája nem lett átalakítva ezért csak a felület elrendezésével volt munka ahol szükséges gombok meg egyéb funkciók designja és elhelyezkedése volt a fő kérdés. 

A játék még épülőben van de a tartalmat nagyjából megalkottuk. Az üzleti vacsorás próba után majd néhány dolgot még hozzá kell most adnunk és még több verziót meg kell írni hozzá de az alapok le lettek téve.

Hogy érzed magad a LIFT-nél?

A csapatunk energikus és creative, és nagyon jól esett hogy tudtam másokkal dolgozni a projekt alatt. Mondjuk a projekt munka kicsit vontatott volt helyenként mert a többieknek sok volt a dolga, de büszke vagyok a haladásra ennek ellenére. A külsös támogatók is nagyon rendesek voltak és rengeteget tanultam tőlük, úgyhogy a projekt alatt szakmailag és személyesen is sok tapasztalatot szereztem.

Van olyan pillanat, sztori, amire mosolyogva emlékszel vissza a csapattal töltött időszakból?

Voltak nagyon élénk és eredményes brainstorming pillanataink amikor egy csomó jó ötlet született még ha ezek nem is lettek mind felhasználva. Szóval az élénk kreatív pillanatok nagyon megmaradtak és ezek segítették is az online együtt dolgozást is.