Módszerünk

...avagy hogyan rajzolódik ki a cégre szabott Company ValueMap?

A Company ValueMap segítségével négy területen tárhatod fel céged értékforrásait.

Érdekel, hogy melyek ezek?

Kooperáció

Fókuszban a közösség, a közös értékek és a nyílt kommunikáció.

Csapatot építek!

Innováció

Középpontban a kreativitás, az egyéni kezdeményezések és az új megoldások keresése.

Újítani akarok!

Rendszerek

Fókuszban a szervezettség, a szabályok és a stabilitás.

Rendszert alkotok!

Versengés

Középpontban a hatékonyság, a teljesítmény és a verseny.

Fokozom a teljesítményt!

10 perc

6 kérdés

Azonnali eredmény

Egyéni Company ValueMap

Kipróbálom ingyen!

Mi alapozza meg a módszert?

A Lift Company Guide mérőrendszere a versengő értékek modelljén alapul, melyet az elmúlt évtizedekben számtalanszor használtak a szakemberek, nemcsak a cégek feltérképezésére, hanem a teljesítmény, hatékonyság, agilitás és innovatív potenciál növelésére is.
A teszt kitöltésével feltárulnak előtted a céges működést olyan kulcsterületei, mint az alapvető feltételezések, a stratégiai fókusz, a vezetési stílus, a sikerkritériumok, az összetartó erő, valamint az emberi erőforrásmenedzsment.

Hogy épül fel a teszt?

A kitöltő különböző értékterületek mentén hat kérdésen keresztül négy állításról határozhatja meg, hogy milyen mértékben jellemző a cégére. Ez alapján rajzolódik ki a cég egyedi értéktérképe.

Milyen eredményre számíthatunk?

Eredményül megkapod a céged értéktérképét. A térkép két domináns és két kevésbé jellemző értékterületet ábrázol, mely számos összefüggésre, dinamikára enged következtetni. A kapott értéktérképhez kapcsolódó működésmód hatékonysága meghatározható a cég egyedi jellemzőinek, valamint ágazati jellemzők figyelembevételével.

Miben vállhat hasznodra az eredmény?

A cég értéktérképét megismerve meghatározhatod a cég érettségének állapotát, tovább erősítheted a meglévő erőforrásokat, ugyanakkor új irányokba is elmozdulhatsz.
Az eredmény emellett segíti célzotabbá tenni a toborzás és kiválasztás folyamatát.