Fókuszban a közösség, a közös értékek és a nyílt kommunikáció.
Módszerünk
...avagy hogyan rajzolódik ki a cégre szabott Company ValueMap?
A Company ValueMap segítségével négy területen tárhatod fel céged értékforrásait.
Érdekel, hogy melyek ezek?
Innováció
Középpontban a kreativitás, az egyéni kezdeményezések és az új megoldások keresése.
Mi alapozza meg a módszert?
A Lift Company Guide mérőrendszere a versengő értékek modelljén alapul, melyet az elmúlt évtizedekben számtalanszor használtak a szakemberek, nemcsak a cégek feltérképezésére, hanem a teljesítmény, hatékonyság, agilitás és innovatív potenciál növelésére is.
A teszt kitöltésével feltárulnak előtted a céges működést olyan kulcsterületei, mint az alapvető feltételezések, a stratégiai fókusz, a vezetési stílus, a sikerkritériumok, az összetartó erő, valamint az emberi erőforrásmenedzsment.
Hogy épül fel a teszt?
A kitöltő különböző értékterületek mentén hat kérdésen keresztül négy állításról határozhatja meg, hogy milyen mértékben jellemző a cégére. Ez alapján rajzolódik ki a cég egyedi értéktérképe.
Milyen eredményre számíthatunk?
Eredményül megkapod a céged értéktérképét. A térkép két domináns és két kevésbé jellemző értékterületet ábrázol, mely számos összefüggésre, dinamikára enged következtetni. A kapott értéktérképhez kapcsolódó működésmód hatékonysága meghatározható a cég egyedi jellemzőinek, valamint ágazati jellemzők figyelembevételével.
Miben vállhat hasznodra az eredmény?
A cég értéktérképét megismerve meghatározhatod a cég érettségének állapotát, tovább erősítheted a meglévő erőforrásokat, ugyanakkor új irányokba is elmozdulhatsz.
Az eredmény emellett segíti célzotabbá tenni a toborzás és kiválasztás folyamatát.